/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Anbefaling af køler til AMD
Fra : Bofh
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 17-01-03 14:05

Der findes en del anmeldelser på nettet om forskellige cpu-kølere, men jeg kan ikke finde en opdateret test af flere kølere, som kunne vise mig, hvilken der er den bedste.

Det er vigtigt for mig, at køleren ikke larmer for meget, men det er selvfølgeligt vigtigst at den kan køle cpu-en. Prisen er ikke vigtigst, jeg synes nemlig ikke at der er den store forskel.

Derudover skal det være en luftkøler.

Hvilken køler vil DU anbefale?

/Thomas

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 17-01-03 14:36

De kan allesamme køle, så vurderinge burde gå på hvilken støjer mindst - http://www.morgen.dk/cooler.htm

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 17-01-03 15:02

Selvfølgeligt kan de alle køle, men hvilken køler bedst ?

Jeg skal naturligvis overclocke.

/Thomas

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 17-01-03 15:11

Så skal du sikre dig højest mulig luftgennemstrømnings tal. 18-20 CFM er minnimum.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : cRacKya

Dato : 18-01-03 16:27

Hej bohf

Tjek den her side. Det er kølere der er emget anvendt af overclockere, måske det hjælper dig lidt. Har selv sådan en, kanonkøler

http://www.thermaltake.com

mvh
cRacKya

Accepteret svar
Fra : philipf

Modtaget 100 point
Dato : 19-01-03 10:37

Her er en test af 34 kølere til AMD. Håber du finder en du kan bruge

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/01/14/9295269

/Philip

Godkendelse af svar
Fra : Bofh

Dato : 29-01-03 12:54

Tak for svaret philipf.