/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6131
Fra : Mille35
Vist : 750 gange
50 point
Dato : 26-04-07 10:01

Hej
Jeg har købt sådan en brugt via nettet lækker telefon
men ham jeg købte har slettet alle de org.ringetoner der var på den
Kan man hente dem nogen steder igen ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-07 12:12

Om de er originale eller ej er vel underordnet.....

Du kan finde millioner af ringetoner GRATIS på nettet.....

Du kan også hente nyeste software

http://www.nokia.dk/support/phones/6131/update_phone_software.php

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 26-04-07 13:30

Er den go? Jeg overvejer meget at anskaffe mig sådan en, men har hørt dårlige ting om den. F.eks. at den løber ekstrem hurtig tør for strøm og den er langsom til at reagere når man trykker på tasterne... Er det rigtigt?

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 26-04-07 14:41

Jeg har selv en sådan telefon og den er ganske udemærket, har ikke nogen problemer med den, den virker bare.

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 26-04-07 22:38

Jeg har også en 6131 og det er en dejlig telefon, jeg syntes dog heller ikke at den holder strøm ret længe, men der er ikke noget med tasterne.
Min har det dog også med at åbne sig i lommen på mig, og det er meget træls.

Men til det spørgsmål som startede den her tråd, så prøv at kontakte nokia og hør dem hvordan du kan gøre det.

Kommentar
Fra : huneck

Dato : 01-05-07 08:37

Jeg er blevet udstyret med en sådan model til professionel brug, og det kan ABSOLUT ikke anbefales.
Telefonen løber hurtig tør for batteri. Klappen går op i tide og utide.montering af ledning for dataoverførsel giver efter ganske få gange løse forbindelser.
At bruge den under bilkørsel er heller ikke at anbefale da man, når man skulle sidde og koncentrere sig om kørslen, må sidde og fumle med klappen og holde telefonen i hånden da ingen holdere passer til denne model.
Oplever flere gange at netværksdækningen går i nul og kun kommer igen ved genstart. (Har TDC Erhverv). For det ikke skal være nok er jeg blevet udstyret med en mandagsmodel der kun registrerer at klappen åbnes hver anden gang og nogle gange endnu værre.

Jeg har efterhånden prøvet en del modeller og må konstatere at 6131 er den værste model jeg til dato har oplevet. Hvis man skal anbefale en telefon må det absolut være en N73, som er den bedste telefon fra Nokia siden 6310i.

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 01-05-07 10:58

Ja du har ret i det med den løse forbindelse og at klappen går op for et godt ord, men ang. at tale i den når du køre, har du så overvejet et håndfri sæt, så kan du lade telefonen ligge på passagersædet.
Jeg er meget glad for min trodt disse ulemper, men har nu også meget kik på en N73 da jeg snart skal have ny igen.

Kommentar
Fra : huneck

Dato : 01-05-07 11:26

Jeg kører også med håndfri, men når man snakker meget mobil er det rart at have telefonen i en passiv holder, evt. med lader i.
Det kan man ikke med 6131.

Accepteret svar
Fra : thaisontrine

Modtaget 50 point
Dato : 02-05-07 17:33

Nej det er rigtigt, det kan man ikke med en 6131.
Jeg er nu meget glad for tasterne på 6131, og da jeg skriver mange sms beskeder er det jo en vigtig ting.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 20-06-07 14:42

Tak for svaret thaisontrine.