/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
stempelringe
Fra : scooter-idiot
Vist : 620 gange
20 point
Dato : 25-04-07 13:35

kan man køre med en enkelt stempelring? ..kommet til at knække den ene :(

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-04-07 13:55

Ja, men kan have lidt mere besvær med start.
Men det er ikke smart, at skulle samle skille en cylinder flere gange end nødvendig, der skal jo nye pakninger på hvergang.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Aprilla_Crew

Modtaget 20 point
Dato : 25-04-07 18:11

Køb en ny stempel ring. Det er billigere end at købe helt ny cylinder, hvis der går noget galt

Godkendelse af svar
Fra : scooter-idiot

Dato : 25-04-07 18:19

Tak for svaret Aprilla_Crew.

Kommentar
Fra : Aprilla_Crew

Dato : 25-04-07 18:24

Din cylle bliver utæt med tiden(eller stempelringene bliver slidt) og vil blive smurt dårligere, så igen... ikke andet at gøre købe en ny stempel ring. Og så husk at skifte pakninger både til topstykket og til cyllen. (det gør man altid efter man har haft det af, da de ikke lukker tæt anden gang de kommer på )