/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Campingvogn el.lign.
Fra : refi
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 22-04-07 15:25

Nu har jeg brugt 4 dage til søge muligheder igennem - desværre uden resultat....

Kan_du måske finde det rigtige link/råd....

Skal bruge en FASTOPSTILLET campingvogn eller en der kan fastopstilles (altså med pladsret)
Det skal være i Århus Kommune....
Prisen er ikke vigtig - køb/leje (men skal selvfølgelig stå mål med det jeg får)
Pladsen SKAL have strøm...
Vand og andre faciliteter er underordnet...

Skal have 2 medarbejdere til Århus indenfor 14 dage og de skal blive der til oktober - evt. udskiftes med 2 andre.....

PS. Den rigtige lejlighed kunne også komme på tale

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-07 15:56

Campingvogns salget er jo eksploderet de senere år, så det første jeg ville gøre, hvis det var mig, var at ringe rundt til div. campingpladser for at hører om det overhovedet er muligt at få en standplads for hele sæsonen.

Finder du en plads, så ville jeg købe en billig gammel campingvogn, med fortelt, men hvor jeg har mulighed for at se forteltet opslået før køb. Vognen skal også være fugt og gastestet. Så du kan få solgt den igen til efteråret.

De fleste pladser har mulighed for el-tilslutning, det er faktisk ved at være sjældent at man ikke kan få strøm på vognen.

Hvis alt glipper, så er der også muligheden for at leje en hytte på en campingplads, og når det er for så lang en periode (igen hvis det er muligt så tæt på sæsonen) kan det være i kan forhandle om prisen.

Eller måske et sommerhus??

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-04-07 16:05

Jeg synes de fleste campingpladse udlejer små hytter, prøv at ring rundt.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-04-07 16:08

b.lolck@webspeed.dkandrehjem?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 16:15

Citat
campingpladser for at hører om det overhovedet er muligt at få en standplads for hele sæsonen.

Det var jo netop derfor det gerne måtte være en der allerede HAVDE standplads.....

Citat
Finder du en plads, så ville jeg købe en billig gammel campingvogn, med fortelt

Det får jeg sgu ikke nogen til at bo i...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 16:16

Citat
Jeg synes de fleste campingpladse udlejer små hytter, prøv at ring rundt.

Ikke for ½ år......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-07 16:59

Der findes altså gamle pæne og velholdte campingvogne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-04-07 16:59

Nogle campingvognsforhandlere, lejer også vognene ud

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 100 point
Dato : 22-04-07 17:18

Ikke for et halvt år? Jeg troede lige - jo længere des bedre. Jeg har vel ikke forretningssans så

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 23-04-07 10:44

Mange campingpladser har faktisk også vogne de lejer ud!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-07 11:22

Citat
Mange campingpladser har faktisk også vogne de lejer ud

Det er da muligt.....

men det har som sagt ikke været muligt at finde noget endnu.....

Så noget konkret ville da hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 09:42

Så løste vi problemet på anden måde.....

Købte et "lille" rækkehus (40 m3 til 600.000 - billigt ), som så kan bruges af de forskellige.....

Håber i sidste ende at kunne "fremleje" det ud (på kortbasis), så vi selv kan bruge det hvis det igen bliver aktuelt....

Ellers må vi vel betragte det som investering

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 09:45

Tak for svaret valde..

Jo det har du - forretningssans altså.....

Du ledte os på sporet....

God Weekend....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-07 09:56

Citat
Hvis alt glipper, så er der også muligheden for at leje en hytte på en campingplads

Nåå ja... gentagelser fremmer forståelsen

Go' week-end

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-04-07 13:01

Tak