|
|
Itunes skriver:
Citat:
Hvis det er en ubeskyttet WMA-fil, og Windows Media Player Series 9 eller en nyere version er installeret på computeren, opretter iTunes en kopi af filen i AAC-format eller det format, der er markeret på fanen Avanceret i iTunes-indstillinger (i Importvinduet), og føjer den til iTunes-biblioteket. Den originale WMA-fil bliver ikke ændret. Du kan ikke føje beskyttede WMA-filer eller beskyttede WMV-filer til iTunes.
Citat slut.
Er det beskyttede WMA-filer:
http://www.piratgruppen.org/spip.php?article440
VH Palle Hansen
| |
| Kommentar Fra : gnilbo |
Dato : 22-04-07 19:29 |
|
Det hele er meget mystisk. Nu kan jeg ikke afspille de sange, som jeg har købt hos TDConline, idet jeg netop har opdateret til Media Player 11.
Jeg har allerede brændt sangene over på en CD, men jeg kan heller ikke rippe dem. Jeg får følgende meddelelse i Media Player, når jeg vil blot afspille den:
"Windows Media Player kan ikke afspille den beskyttede fil, fordi der kræves en sikkerhedsopgradering. Vil du hente sikkerhedsopgraderingen?" Herefter får jeg at vide, at Media Player skal opgradere en komponent. Men der sker så bare ikke mere. Øv.
Jeg har også prøvet at Redownloade, men det hjælper heller ikke.
| |
| Kommentar Fra : gnilbo |
Dato : 22-04-07 20:44 |
|
I 10eren får jeg følgende melding - endda efter at have købt numrene endnu engang...
"Windows Media Player kan ikke afspille den beskyttede fil, da den nødvendige sikkerhedsopgradering ikke er tilgængelig til hentning."
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-04-07 20:58 |
|
Har musikken nogen sinde været spillet. ????????
På DIN komputer....
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-04-07 22:06 |
|
Citat Herefter får jeg at vide, at Media Player skal opgradere en komponent. Men der sker så bare ikke mere. Øv. |
Du må jo prøve igen....
Det må jo være der det går galt....
Hvor har du købt musikken.... ?????
| |
| Kommentar Fra : gnilbo |
Dato : 22-04-07 22:10 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-04-07 22:21 |
| | |
| Kommentar Fra : gnilbo |
Dato : 23-04-07 14:10 |
|
Tak for linket refi. Jeg skriver nu til TDC.
Her i huset benytter vi også TV2 sputning, og her har vi faktisk også fået problemer med Media Playeren. Den siger nu, at vi skal individualisere Playeren, og når vi så trykker "Opgrader" så sker der ikke mere. Jeg har også fulgt rådene på support.tv2.dk omkring individualisering, men det hjalp heller ikke.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|