/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
S3 virge/gx2 tv-out driver winxp
Fra : xodeus
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 16-01-03 11:04

hej allesammen.
jeg leder efter en driver til et S3 virge/GX2 kort med tv-out til windows XP. Kortet virker fint så det er ikke hele driveren jeg er ude efter, men TV-OUT driveren, så jeg kan få lov til at se nogle film på mit TV. Er der nogle der kan hjælpe mig med det??

//XoDeus

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 16-01-03 11:17

Så vidt jeg kan finde så understøtter dit korts hardware kun TV-out signal når den køre i 800x600 mode med High color (16bit farve), uanset driver.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 16-01-03 11:25

Hvod og hvordan gør jeg så når jeg skal se film på mit fjernsyn?

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-01-03 14:22
Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 16-01-03 15:04

Har du scart-stik på dit fjernsyn ?
og har dit fjernsyn et AV / EXT / SVGA kanal ? (som regel ligge det før program nul.)

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 17-01-03 10:31

Jeg har en AV indgang, ikke SCART med kun de tre huller L+R+V. Jep der er en kanal der hedder AV.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 18-01-03 15:16

er der noget i kontrol panel eller
under kontrol panel-skærm-indstilliger-avanceret-S3 virge
hvor du kan indstille det til tv(med geforce under vælg af enhed)
der skal fortælles at signelet skal ud på tv`et
driveren kan sikkert godt virke fint men du skal nok selv sætte den til
at sende til tv..
håber det giver en en mening hvis ikke har du ikke en cd der fyldte med kortet
med en hjemmeside til S3 virge side !!!

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 06-02-03 10:20

driveren virker ikke i winxp. sorry

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 07-02-03 12:18

okay! hvordan lukker jeg dette spørgsmål? Jeg har nemlig lige købt et GF4 kort som dur. jeg vil gerne lukke.

Annuller spørgsmålet
Fra : xodeus

Dato : 08-11-06 16:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål