/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Dele forbindelsen
Fra : Tri
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 10-04-07 22:31

Hej alle!

Er der en der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre for at kunne bestemme hvor meget de forskellige maskiner der er på mit netværk må bruge af båndbredden?

Tri

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 10-04-07 22:32

Det gælder både trådløse forbindelser & kablet forbindelser

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-04-07 22:38

Hvorfor vil du det?

De bruger hver især ganske lidt?

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 11-04-07 00:24
Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-04-07 19:59

Hvad er det for en trafik du har ud på nettet, siden du vil begrænse den på den måde???

Ved normalt brug er det kun det øjeblik, at der sendes og modtages data, at der er RUN på systemet. Resten af tiden går det i tomgang.
Det er jo kun til tilfælde af energikrævende netspil, at der kan være et problem.

Annuller spørgsmålet
Fra : Tri

Dato : 19-04-07 17:21

Jeg har desværre ikke modtaget et svar der kunne afhjælpe mit lille problem, og annullerer derfor dette spørgsmål