/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Kender du Søren Hammen?
Fra : Ysseven
Vist : 1108 gange
500 point
Dato : 08-04-07 22:45

Hejsa!

Jeg ville gerne i kontakt med patienter fra den såkaldte læge Søren Hammen.

Det må gerne være på "den private måde", hvis du har det bedre med det, end at lægge dine oplysninger til offentlig beskuelse...

Og til dig, der måske overvejer at lægge dig under hans kniv: Lad være! For ellers bliver du medlem af klubben for kedelige og dyrkøbte erfaringer.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 08-04-07 22:59

Kendte ham ikke før ...og du kender vel dette forum for (mis)behandlede hvor du retteligt bør søge info

http://www.kosmetiskguide.dk/debatindlaeg.asp?e=6&t=335&s=24

ziggy99

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-04-07 23:05

Jeg har ikke brug for almen info, men kontakt med "ægte ofre"...

Men tak for det velmente link!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 09-04-07 00:07

hmmm...troede at dette var FORUMMET for dette emne, da det meste handler om ...så er den venstere babs større end den anden o.s.v...det er da ikke kun almen viden men et sted hvor erfaringer med plastik og ting og sager diskuteres af mennesker der har problemerne inde på livet mødes

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 09-04-07 00:11

Jeg kan ikke finde kontakter dér... Har prøvet mere end én gang, men de fleste er anonyme. Og jeg har brug for mere "håndgribelige kontakter", om jeg så må sige!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-07 10:00
Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 09-04-07 10:12

Jeg har allerede været inde på utallige sider om den mand.

Men jeg efterlyser helt konkret patienter, som kan kontaktes på en eller anden måde - og det kan de anonyme indlæg-skribenter ikke.

Så hvis nogen kender nogen (eller selv har prøvet ham), så sig til...!!! Der samles p.t. informationer til et dokumentarprogram, så det her kan ses som ofres mulighed for "hjælp til selvhjælp" af en slags.

Og jo flere eksempler der kan findes, desto større er chancen for at stoppe den mand.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-04-07 13:27

Nå, nu lykkedes det mig at hæve point til det maksimale - dét var nu et uheld...

Meningen var, at jeg ville hæve point "bare lidt" og spørge, om der vitterlig ikke er nogen, som kender manden eller kender nogen, der kender manden...

Men med så mange point ude er heldet måske med mig????

Annuller spørgsmålet
Fra : Ysseven

Dato : 08-05-07 10:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål