/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Peugeot radio
Fra : katin
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 04-04-07 00:33

Jeg har købt en Peugeot med original radio og har også fået koden. Jeg kan ikke få den til at virke. Er der nogen der ved noget om dette. Det er en engelsk model, men det skulle vel ikke betyde noget.

Kommentar
Fra : kimlund

Dato : 04-04-07 10:23

Hvad er det du ikke kan få til at virke??

Kan du ikke få den kodet eller??

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-04-07 16:10

Når du drejer nøglen beder den om koden..og så er det jo ikke så svært..
Jeg er ikke klar over hovrdan den opførere sig hvis der har været tastet forkert ind.

Måske er skidtet ikke sat rigtigt til ?

Kommentar
Fra : kimlund

Dato : 04-04-07 17:25

Hvis der er byttet om på "fast +" og "tændings +" kan det da godt tænkes at radioens hukommelse bliver nulstillet hver gang du slukker?? Prøv at bytte om på den gule og den røde ledning, eller tjek om de sikker rigtigt bag i radioen