/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sporing af hemeligt nr.???
Fra : dyhr2
Vist : 5761 gange
20 point
Dato : 31-03-07 23:25

kan jeg spore et hemeligt nr.??

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-03-07 23:30

Giver det ikke sig selv?????

Nej det kan du ikke, det kan ikke engang politiet medmindre det derjer sig om en forbrydelse af en vis alvorlighed

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-04-07 06:22

Selvfølgelig kan du ikke det. Det er vel derfor vedkommende har hemmeligt nummer.
Det står jo heller ikke i telefonbøgerne. Derfor bruger mange taletidskort, for så ved man ikke hvem der har et bestemt nummer.

hawaii7

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 09:27

Man kan godt spore et hemmeligt nummer - men ikke et uregistreret nummer.
www.nummerfrem.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 09:42

eller her.
http://www.pet.dk/

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 14:18

Jammen Teil dog...................dit link søger da vist kun på de Danske.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-04-07 14:40

Hej Dyhr2

Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med dit spørgsmål. Uanset om du har hemmelig nr eller et almindelig nummer på fastnet, kan teleselskberne spore det, hvis det drejer sig om chikaneopkald, kriminalitet o.s.v.
Hemmelige numre kommer også frem på alarmcentralen når du ringer 112.
Teleselskaber må kun sætte sporingsudstyr til med en dommerkendelse eller aflytningsudstyr. De registrere også hvilken sendermast din mobil kører på. det bliver brugt hvis politiet eftersøger en person og hans mobil er tændt.

Men du kan ikke spore en der har hemmeligt telefonnummer og ikke står i telefonbogen.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 01-04-07 16:46

#Teil->

Jeg kan ikke finde ud af hvor på pet's hjemmeside man kan spore numrene!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 16:51

Du siger bare til PET at Osam bin Laden er på tråden.
Så finder de nummeret.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 16:53

Spørgsmålet er:
Citat
kan jeg spore et hemeligt nr.??

Og svaret er:
Nej det kan du ikke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 16:55

Jo én dag om året kan man.
Gæt hvilken.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 16:57
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 16:58

Nåe ja - det er jo fredag d. 13