/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GPRS GPS til nokia 6280
Fra : kiul
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 31-03-07 02:55

Hej Alle!

Jeg har ladet mig fortælle det er muligt at hente et gps program til sin mobiltelefon, der
ud fra indtastet til og fra adresse kan finde en rute til dig. Programmet, skulle hente kort, osv via GPRS, (trådløs mobildata)!

Nogen der ved hvor sådanne programme kan downloades
evt ville det være utrolig fornemt hvis en venlig sjæl vidste hvor et program der passer
præcist til min telefon findes.

JEg har en nokia 6280!

Med venlig Hilsen
//Kim Ulfkjær

ps. God påske

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 31-03-07 10:14

En af mine venner har haft et lignende program installeret, men dette var leveret fra enten Nokia eller TomTom - men han opgav at bruge det, da skærmen er for lille og anvendelse af tastaturet ikke gav mening - han anskaffede istedet en alm. GPS.

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 31-03-07 11:18

Du ka søge på bl.a. Wayfinder Earth beta,der er også et par andre jeg desværre ik ka huske hva hedder.Har selv prøvet et par af den slags programmer men det vil altid være lettere at søge kort på De Gule Sider både mht til tid og hvor meget gprs-trafik du bruger.Ellers installer TomTom mobil(det har jeg på N70) anvendelse af tastatur kommer nok an på bruger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-07 11:23

Her er lidt at vælge imellem.....

http://produkter.novendo.dk/group.asp?group=383&lang=dk

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 31-03-07 14:25

Jeg takker for svarene, men
1: Ikke alle kan bruges på min mobil

2: Jeg har ladet mig fortælle der findes gratis-programmer

//Kim Ulfkjær

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-07 18:43

Citat
Jeg har ladet mig fortælle der findes gratis-programmer

Du skal IKKE tro på alt du hører

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 01-04-07 00:03

alle programmer ka findes gratis

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 01-04-07 16:43

Citat
Du skal IKKE tro på alt du hører

Du siger noget:D

Jeg tror jeg må gribe til lommerne og købe en garmin gps istedet :D

Men er der en der ligger inde med et rigtigt godt gps program til nokia 6280 må de aligevel gerne skrive :D

//Kim Ulfkjær