/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra Scenen er din!
Fra : Mille_1907
Vist : 657 gange
72 point
Dato : 24-03-07 10:16

Hej!

Jeg ville gerne vide, hvad den sang hed, som Daniel dansede til her i aftes? Jeg mener, at det er DJ Shadow der har lavet den, men jeg er ikke sikker. En titel og et kunsternavn ville være dejligt (:

Du kan evt. se klippet med sangen her:

http://sputnik.tv2.dk/index.php/channel_id-6230821.html

(klik på Dans: Daniel)

Jeg håber I kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 24-03-07 15:52
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 24-03-07 16:11

...Nej glem det ...lidt for hurtig i vendingen

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 24-03-07 16:31
Kommentar
Fra : Mille_1907

Dato : 24-03-07 16:36

Hov, måske har jeg ikke udrtykt mig præcis nok. Fredag aften i Scenen er Din var der en danser ved navn Daniel der optrådte i kategorien dans. Han dansede til en bestemt sang. Jeg vil gerne vide hvad DEN hedder (:

Kommentar
Fra : tenna91

Dato : 11-05-07 19:18

Heeej .

Jeg vil meget gerne hjælpe dig , men jeg kan ikke se noget klip af dansen ( eg har ikke sputnik bruger) og så er det jo lidt svært . Har du nogle andre steder end sputnik jeg kan se den ?

Kommentar
Fra : Mille_1907

Dato : 11-05-07 19:25

Det tror jeg desværre ikke.

Kommentar
Fra : tenna91

Dato : 12-05-07 19:45

Nå , okay !! . Men skriv da lige når du finder ud af det !! . Bare lige så jeg kan se det

Kommentar
Fra : Mille_1907

Dato : 02-06-07 20:24

Jeg har fundet ud af det nu. Det var RJD2 med "Iced Lightning". Prøv at hør den, den er god.

Kommentar
Fra : tenna91

Dato : 04-06-07 14:08

Jaah , det er den Hihi . Men det var da godt at du fandt den så ! Det undre mig at jeg ik vidste hvad det var for en for jeg ser altid når der er scenen er din og så dans . Det er næsten det eneste jeg ser når der er scener er din ! Det er det bedste

Kommentar
Fra : Mille_1907

Dato : 04-06-07 18:00

Ja, nemlig. Men nu fandt jeg den, og jeg regnede med, at det enten var DJ Shadow eller RJD2 der havde lavet den. Havde opgivet at finde den, da min bror hørte den ved en tilfældighed.

Accepteret svar
Fra : tenna91

Modtaget 72 point
Dato : 04-06-07 18:26

Men det var da bare skønt så . Også lidt sjovt . Men der var ingen her inde der kunne hjælpe dig . Ikke lige på det punkt . Men hvis der engang er noget andet , så vil jeg da prøve at se om jeg kan svare . Hihi

Godkendelse af svar
Fra : Mille_1907

Dato : 04-06-07 20:21

Okay, så lukker vi vidst bare denne her