/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Annoncering er (IKKE) Dyrt!
Fra : Sialkot
Vist : 435 gange
10 point
Dato : 22-03-07 13:58

Reklame ...
Det er ikke en hemmelighed, at det koster mange penge at få sit produkt eller firma annonceret effektivt.

Men hvorfor betale penge for annoncere ?

Hvorfor ikke hjælpe hianden med "annoncering" på hver sin måde ?

- "Gør du lidt reklame for mit firma på din website, så vil jeg hukse at nævne dit firmas navn i radioudsendelse !"

- Osv

Jeg har oprettet et Brugerforum-(Hjælp hianden og får mange kunder! ), hvor man kan tilmelde sig og fortælle andre firmaer på hvilken måde man kan annocerere dem og hvad man forventer af dem osv.

http://85.freebb.com/rek

["Hjælp hianden og får mange kunder!" - Jeg kan se at der er MANGE der besøger sitet, men der er desværre ingen der har skrevet noget..- Du kan være den først til sætte ringen igang]

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-07 14:01

Allerførst - læs lige korrektur på din side.

Det virker vildt userisøt at det første du ser er: "Reklammer"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-07 14:16

PS Det er ikke velset at reklamere for egen forretning her på kandu! Og slet ikke i tips

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 22-03-07 14:24

Gratis korrekturlæsning:
Reklame ...
Det er ingen hemmelighed, at det koster mange penge at få sit produkt eller firma annonceret effektivt.

Men hvorfor betale penge for at annoncere?

Hvorfor ikke hjælpe hinanden med "annoncering" på hver sin måde?

- "Gør du lidt reklame for mit firma på din webside, så vil jeg huske at nævne dit firmas navn i min radioudsendelse!"

Etc.

Jeg har oprettet et brugerforum (Hjælp hinanden og få mange kunder!), hvor man kan tilmelde sig og fortælle andre firmaer, på hvilken måde man kan reklamere for dem, og hvad man kan forvente af dem, etc.

http://85.freebb.com/rek

("Hjælp hinanden og få mange kunder!" - Jeg kan se, at der er MANGE, der besøger siden, men der er desværre ingen, der har skrevet noget. Du kan være den først til sætte ringen i gang)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-03-07 14:37

Citat
Gør du lidt reklame for mit firma på din website, så vil jeg hukse at nævne dit firmas navn i radioudsendelse

Hvilken radioudsendelse ???????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 14:51

Ligeledes er en FOR STOR blanding af Engelsk og Dansk ikke optimalt