/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
NOKIA N73.
Fra : Avensis
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 20-03-07 18:53

Jeg har lasten inn flere lyder, slik som Fire truck siren, flertone lukkelyd for Motorola radio.
Disse har jeg brukt som ringetone. Når telefonen ringer, så ringer den kun en gang deretter slår den seg selv av. Dette gjelder kun såkalte skarpe lyder.
All annen musikk/lyder fungerer bra.
Vet noen hvorfor den slår seg av?? og hva må jeg gjøre.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-03-07 20:36

Du går ind i Værktøyer-Profiler-Normal-Tilpas-Ringetypeder vælger du-Ringetoner.Den står antagelig nu på -Ring en gang.Også OK
alimak

Kommentar
Fra : Avensis

Dato : 22-03-07 18:14

Hei igjen
Ved bruk av ringetoner som feks firetruck siren (skarpe lyder)ringer telefonen kun 1 gang, deretter blir skjermen mørk/svart og telefonen slår seg selv av. Etter ca 1-3 sek slår den seg automatisk på igjen. Dette skjer ikke med såkalte "normale ringetoner" ( vanlige melodier), da fungerer den helt normalt. Telefonen er satt på profil "utendørs",flere profiler er prøvd med samme resultat.
Ringesignal er satt til "ring". Telefonen er låst til operatørselskapet Net-com her i Norge.

Kommentar
Fra : huneck

Dato : 02-05-07 13:49

Hvis du går ind under Værktøjer/profiler/normal/tilpas, kan du under ringetoner ændre den fra "RING KUN EN GANG" til "RINGETONER" og gemme. Det skulle så løse problemet. Du skulle kunne ændre dette uanset om den er operatørlåst i Norge eller ej.
God fornøjelse.