/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Reklame "thanko"
Fra : chahin
Vist : 1052 gange
115 point
Dato : 19-03-07 09:11

hej folkens.

er i gang med et stort projekt. og kan ikke rigtig finde ud af photoshop.
skal lave en reklame af mp3 afspiller.

søger en prof til photoshop ;P

skal blive færdig med det idag inden kl 18 så jeg kan få tid til at analysere reklamen

på forhånd tak

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-03-07 10:31

Det vil nok være en for stor mundfuld at give dig et "online-kursus" her igennem KANDU for at give dig "superbruger" kompetancer til PS, men hvad er det helt konkret du mangler for at færdiggøre din opgave/reklame?

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 19-03-07 11:06

Jeg skal bare lave en reklame.

har billederne klar.

håber du vil give en hånd :S

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-03-07 12:13

Jeg har nok ikke lige mulighed for at lave selve opgaven/reklamen for dig, men kan evt. være behjælpelig ved at give dig noget support på de problemstillinger du måtte stå med ifm opgaven

Er det noegt med at få sat nogle billeder sammen og lavet en (reklame)tekst/slogan til disse....eller hva'?

/Palle

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 19-03-07 12:27

hehe iorden, men problemet er har ikke arbejdet meget med PhotoShop? :(

ved ikke om du har lyst at lave det for mig? :S

Reklamen skal være en mp3 afspiller, ved ikke om du kender mærket "thanko" ?
men skal lave en reklame for dem.

Indhold:
Baggrund - sort
Lyse ild flammer om mp3 afspilleren

Thanko logo må du selv designe øverste i reklamen (kunne evt. være meget lyse blå, hvis det vil se godt ud)

:S
?

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-03-07 12:45

Det er som sagt ikke muligt for mig at lave selve opgaven på stående fod, da jeg er på mit job og har andre opgaver at varetage, men vil MEGET gerne give dig support og "gode råd" ifm opgaven.

Det første du skal gøre er at "frilægge" mp3-afspilleren ud fra et af dine billeder så du har den i et "lag" KUN med denne.
Når dette er gjort er det blot en "formalitet" og selvfølgelig fantasien der skal laves.

Ved du hvordan du fritlægger?

/Palle

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 19-03-07 12:57

okay..

nej det ved jeg ikke :S

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 115 point
Dato : 19-03-07 12:59

Jeg har fundet nogle små videoklip som beskriver forskellige funktioner i PS. Det er vist på en meget instruktiv og nemt forståelig måde!
Prøv om du ikke kan finde frem til lige det som du har brug for

http://watchandlearnphotoshop.com/photoshop_web_design.html

/Palle

Godkendelse af svar
Fra : chahin

Dato : 19-03-07 14:29

Tak for svaret pallenoc.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-03-07 15:50

NP
Håber du har fået "styr" på din opgave...ellers spørger du blot igen