/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO hot50 med polini kit3
Fra : dark_minded
Vist : 855 gange
90 point
Dato : 14-01-03 16:29

Hvor hurtigt vil min hot50 køre, hvis jeg fjerner begrænsningerne, så den kører 60-70 og så sætter et polini sport (kit3) cylinderkit på, og hvor godt bliver optrækket? Resten på min scooter er standard, og sådan skal det blive ved at være. Jeg vil IKKE have f.eks. ny potte!

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 90 point
Dato : 14-01-03 22:55

ca: 90km/t optrækket bliver ikke optimalt ligesom top farten heller ikke bliver det, det er det samme som at give dig 1 million for at løbe 400m. på 30 sekunder og binde dig med en snøre på 390m. Hvis du skal have noget ud af kit 3 skal du skifte udstødning og varioen ( Mugligvis også krumtappen) så det bliver en dyr affære.

Mvh.
Japse,

Kommentar
Fra : asco

Dato : 10-02-03 15:54

jeg har selv haft en hot 50 med proma legal potte og polini vario og pille skirve og polini 47mm sport cyl. og den rendte i starten 90 kunne godt presses til 100! så jeg vil gætte på at den vil rende 80 kmt! optæket vil blive bedre men ikke vildt sindsygt, men det ville give en del mere hvis du skrifte din potte! din motor kraft vil også blive en del kraftigere og det sammen med dit bezin forbrug! husk at hæld olie i tanke hvis du sætter cylinderen på ellers holder den ikke, da du ikke skifter kaburatore!

hilsen Asco

Kommentar
Fra : PhilipPhilipsen

Dato : 04-03-03 23:06

Jeg har en Hot 50 og da jeg fjernede samtlige begrænsninger kørte den 75 km/t og nu har jeg sat et metrakit tunsæt på til 3000 kr og nu kicker den seriøst røv så det er værd at anbefale men jeg tror "kun" at din scooter vil komme til at køre 80-85. optrækket er svært at sige for en af mine venner har nøjagtig den samme scooter med det samme "indmad" hans optræk er lidt sløvt hvor mit er kraftigt og hurtigt... så der er kun en løsning.. Køb skidtet..
/ Philip Philipsen