/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Brænde en cd...
Fra : Daxxa
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 14-03-07 18:38

Hejsa, Jeg vil brænde en cd med Nero burning room... Men den skriver bare : En eller flere filer kunne ikke føjes til kompileringen.

Filerne kan muligvis tilføjes, hvis der installeres en dedikeret plug-in.
D:\Fede Finn og Funny Boyz_De Fedeste\Fede Finn og Funny Boyz_De Fedeste_2cd_dk[inc covers]\cd1\101-fede_finn_and_funny_boyz-det_ka_bli_en_dejlig_dag.mp3

Noge der kan hjælpe???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 18:53

De lugter af noget ulovlig download

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 14-03-07 18:55

?? HAr ikk downloadet noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 19:29

Citat
D:\Fede Finn og Funny Boyz_De Fedeste\Fede Finn og Funny Boyz_De Fedeste_2cd_dk[inc covers]\cd1\101-fede_finn_and_funny_boyz-det_ka_bli_en_dejlig_dag.mp3

Det der er da ikke navnet på mp3 filen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-07 20:29

Hvis det er en musik cd, som skal kunne afspilles på et normalt musikanlæg, så kan der jo kun blive plads til ca. 17 numre eller rettere sagt ca. 700MB
Men når Nero skal lave MP3 om til normale musikfiler, kan den jo ikke lave covers om, da det jo er billeder.
Endvidere er det muligt den ikke vil acceptere så lange navne med bindestreger mm.
Så:
Kopier det hele ind i en mappe, og omdøb de filer med lange navne, som ender på ***.MP3 (Fjern alle bindestreger, men ikke endelsen efter punktum)
Det er kun dem du kan lave til "musik", tjek dem også ved at afspille en bid af hver.
Så er det bare at gå i Nero og lave musik cd.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Daxxa

Dato : 14-03-07 21:28

Mange tak for svarer Palle :D