/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
bærbar skærm+streger i farver
Fra : biksemad
Vist : 674 gange
29 point
Dato : 10-03-07 16:11

hej jeg har en hp bærbar når jeg skifter billede på en hjemme side eller andet er der en masse streger i forskellige farver hen over skærmen i et split sekund nogle gange på den ene led og nogle gange på den anden,jeg har godt nok været inde og rode i meget,men kan det være det eller er skærmen ved og stå af nogle forslag
mvh jan

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-03-07 17:10

Hvis de forskellige sider er i forskellig opløsning, og du har indstillet den til selv at optimere sig så går der lige et splitsekund med det. Imedens har du ikke et korrekt billede.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-03-07 17:17

Har du være i Bios og rode,vis så sæt bios til default/standart,dt kan lyde som grafikkortet eller dine ram får for meget strøm(OC)eller rammene/Cpu er OC for meget.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-03-07 17:23

Eller du har OC'et med et software program(Tweak)grafikkortet o.a.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-03-07 17:28

Du kan også have sat skærm opdatering hastigheden/opløsningen for højt og de skærm ikke er bygget til den,sæt den til hvad skærm producenten anbefaler(i skærm driveren)