/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
hjælp-ide`` til en murerdgrill
Fra : niklasss
Vist : 711 gange
50 point
Dato : 10-03-07 12:30

håber der er nogen der kan hjælpe mig jeg er ved at købe koloni have mit spørgsmål er så jeg vil gerne lave en udendørs opmurede grill ved man kan få mange flotte men mangler inspiration af en masse billeder af forskellige opmurede grille syntes det er lidt svært at finde på nettet på forhånd tak,.......

Kommentar
Fra : janpersson

Dato : 10-03-07 12:38

Hej med dig

her på dette link er der lidt, men jeg er enig der er ikke meget inspiration på nettet

http://images.google.dk/images?svnum=10&hl=da&q=havepejs

venligst

Jan

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-03-07 14:42
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-03-07 14:49

eller slip for at lege Grillmeister... gør som her:
http://www.xlbbq.dk/?gclid=CJei5YSt6ooCFQHclAodx1IFlg

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 10-03-07 23:04

Hej niklasss

Det er helt fint at lave en muret gril i din have, det har jeg også gjort.

Tegl kan dog ikke holde til varmen hvis den ikke erbeklædt indv. med ildfaste mursten/klinker.

Men god fornøjelse

Mvh

Kissan

Kommentar
Fra : murerhåndbogen

Dato : 21-05-07 21:22

hej niklasss

Prøve at kigge på www.mur-tag.dk, under "pjecer gennem tiden", der ligger flere forslag til det du søger, som PDF filer.

De er udførlige med materialelister og udførelsesbeskrivelser.

Held og lykke

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-05-07 22:28

Det slår mig lige... er det ikke svært at dreje en muret grill, hvis vindretningen er forkert