/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problemer med NFS MW!
Fra : surfboard837
Vist : 414 gange
65 point
Dato : 10-03-07 11:20

Hej.

Egentlig har jeg to problemer men er lidt småt med pointene så jeg bliver nødt til at skrive et spørgsmål så pointene er værd at komme efter!

vi har 2 computere i vores hus og ingen af dem kan køre spillet. På "min" pc kan jeg godt installere det men når jeg så vil spille det siger den at jeg skal indsætte det rigtige CD/DVD please hjælp mig.

På den anden har vi et problem med at spillet crasher. Det kan komme meget uanmeldt og du kan ikke forudsige det. Den crasher også i fejlsikret tilstand.

Begge computere lever op til alle krav for at køre spillet så hvad kan der være galt?

Hvis i skal have noget info for at researche videre skal i bare spørge.

Kommentar
Fra : wattamamma

Dato : 10-03-07 17:47

spørg refi

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 10-03-07 17:55

refi??

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 10-03-07 18:06

Sorry for double post
Jeg prøvede at skrive et privat indlæg til Refi men han modtager kun indlæg fra favorit-brugere
jeg må bare håbe han kigger på denne her tråd. jeg vil hæve point beløb med tiden, men foreløbig skal jeg først have nogle point at forhøje med!

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 10-03-07 18:24

Har kigget lidt på andre problemer med MW her på Kandu. Jeg prøvede at downloade SR7.Stop og den sagde "nothing to hide" så det kan ikke være problemet!

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 11-03-07 09:02

Tænkte at jeg måske kunne komme over problemet med indsæt rigtige CD/DVD ved at installere et NOCD crack? i så fald hvordan gør man? vil helst spille på computeren som får det der med indsæt rigtige CD/DVD så hvis det virker = Points

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 11-03-07 09:42

Mange tak alle jer som muligvis har kigget lidt på mit spørgsmål. Jeg fandt selv et svar så nu kan mit spil køre igen.

Annuller spørgsmålet
Fra : surfboard837

Dato : 11-03-07 09:43

Tak igen