/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
FlashXControl Object
Fra : TBjorn
Vist : 1018 gange
100 point
Dato : 09-03-07 17:57

Jeg vil spille flash poker på purplelounge.com, men får denne meddelelse:

This Flash poker requires the installation of a supporting ActiveX control (the FlashXControl Object) to operate properly.
Loading the control has failed for one of the following reasons:

You chose not to accept installation of the control when prompted.
Your browser security settings have been configured not to allow the installation or loading of ActiveX controls.
Your browser does not support ActiveX controls.

Jeg har IE 7.0 og har forsøgt at aktivere alt hvad der har med ActiveX at gøre i indstillinger, men den kommer op hele tiden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 18:16

Citat
You chose not to accept installation of the control when prompted

Har du sagt ja til installation ????

Citat
Your browser security settings have been configured not to allow the installation or loading of ActiveX controls.

Har du tilladt den at installere ActiveX objecter.. ??

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 09-03-07 18:39

Jeg bliver slet ikke spurgt. Den kommer bare op med den meddelelse med det samme. Jeg har sagt ja til alt der har med Active X at gøre under indstillinger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 18:58

Sæt dine sikkerhedsinstillinger HELT NED medens du installerer den.....

Husk at rette dem tilbage bagefter......

Men du skal iøvrigt passe lidt på med at hente den slags.....

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 09-03-07 19:10

Det laveste jeg kan sætte dem til er mellem. Det er måske ikke lavt nok?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-07 19:13

Sikkert ikke - men du bliver nok advaret hvis du sætter dem lavere....

Evt. er det din firewall/antivirus der blokerer....

Godkendelse af svar
Fra : TBjorn

Dato : 09-03-07 19:27

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 19:38

Selv tak....

Husk nu at aktivere det hele igen....