/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Flødebollemaskine
Fra : thewizards
Vist : 5396 gange
50 point
Dato : 09-03-07 17:31

Er der nogen derude som kan hjælpe mig med en tegning eller lign. til en flødebollemaskine.

Mvh.
Bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 17:42

Samme svar.....

Møbelfabrikkerne har dem ikke...

Hvad tror du fabrikanterne lever af.....

Det er ikke ved at lægge tegningerne på nettet.....

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 09-03-07 22:35

thewizards.
Ja jeg har en gammel skitse tegning du måske kan tyde, der er da lidt mål på den. Den kan jeg godt sende til dig.

Til dig der spørger hvad fabrikanter lever af,så er det vel ikke af at sælge flødebollemaskiner.
Hvad med alle de gode råd der bliver givet her på Kandu vedrørende brug af diverse pc-programmer.
Hvad tror du at edb firmaer lever af ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-03-07 22:36

refi... jeg tror du misforstår - gennemse de andre "flødebolle-strenge"
Bjarne vil ikke til at producere flødeboller (eller er det mig som misforstår?).
Bjarne... du må hellere uddybe dit spørgsmål lidt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 22:43

Det er da muligt jeg misforstår, men så må spørgeren jo komme ud af busken.....

Der er ingen logik i at stille 4 ENS spørgsmål og så blive væk.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-03-07 22:55

Helt enig... derfor også
Citat
Bjarne... du må hellere uddybe dit spørgsmål lidt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-07 00:32

Refi her er så dine Ikke godkendte svar 14616 er det mon fordi du egentlig aldrig svarer men syns snart at du er kandus nye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 09:24

Du er så også en af dem der ikke har fundet ud af HVAD kandu går ud på.....

De tal du nævner er KOMMENTARER......

SVAR er KUN det der bliver ACCEPTERET - Hvem er det lige der er her.....

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-03-07 13:33

? er det en boldmaskine til affyring af flødeboller

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-03-07 13:54
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-03-07 13:55

NB: Frugt skulle jo være så sundt

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-03-07 14:00

så kan de få et vitamin skud

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-03-07 14:23

Nøjjjj... er gået helt i selvsving over de dersens squa'aaash gun's
STORT skal det være http://www.spudtech.com/