/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hjælp til PHP udvikling
Fra : Dennis85
Vist : 532 gange
200 point
Dato : 09-03-07 17:18

Hejsa

Jeg er i den situation, at jeg godt kunne bruge noget hjælp til en side jeg er ved at udvikle. Siden er udvilket, men mangler nogle opdateringer.
Det drejer sig om en side der omhandler scootere, derunder træf-gallerier og kalender, guides til div. ting og sager, artikler mm.

Det der skal udvikles er ting som:
- Brugersystem (gerne med admin system, med rang)
- Kommentarsystem til guides, artikler osv.
- Eventuelt anti-spam værktøj med tiden.

Siden er skrevet med brug af:
PHP
MYSql
CSS
HTML

Derudover kan det være der kommer lidt grafik på tale, men dette er ingen nødvendighed overhovedet.

Om siden kan nævnes:
Vi har på de første fire måneder haft over 10.000 besøgende! (Unikke).
I øjeblikket har vi omkring 80 besøgende i døgnet (unikke, men dette bliver nok højere når sæsonen starter).

OBS! Dette er ikke et job, det er frivillig deltagelse i vores community. Det kan dog godt snakkes om en bonus, men det er ikke det helt vilde.
En interesse for scootere og knallerter er nok en fordel.

Er det noget du har lyst til at deltage i, så skriv her, så kan vi snakke lidt mere om det.

Mvh Dennis.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 09-03-07 17:38

Hej Dennis

Det meste af det du søger kan du finde på nettet og tilrette selv. Google er din ven i nøden.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 09-03-07 17:42

Ja det ved jeg godt man kan, men jeg har så lidt tid pga. uddannelse og sådan, så jeg har desværre ikke tid til at stå for det, selvom jeg gerne ville.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 09-03-07 17:47

Hej Dennis

Kender det godt, men sådan har vi det alle. Nogle af os har familie, andre studerer, nogle arbejder mens andre....... whatever.

Men god weekend. Skal nok levere links når og hvis jeg falder over noget relevant når jeg "surfer"...

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 09-03-07 17:48

Hehe ja.
Mange tak på forhånd, det er meget venligt af dig :).