/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Motorola til Jaguar
Fra : fedling
Vist : 338 gange
200 point
Dato : 08-03-07 16:37

Motorola mobiltelefon til Jaguar S-type, årgang 2002.
Kender nogen noget til eventuel type af mobilen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-07 16:56

Citat
Motorola mobiltelefon til Jaguar S-type, årgang 2002.
Kender nogen noget til eventuel type af mobilen?

Ja ejeren.....

Det kan da være en hvilken som helst model

Kunne såmænd også være en nokia.....

Der bliver IKKE lavet specielle telefoner til specielle biler..... (hvorfor skulle man også det)

Så det har nok noget med "handfri" sæt at gøre.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-07 16:58

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål, men Motorola T720 er fra 2002, du kan se manualen her

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

hvis linket driller, så må du lige søge på Motorola

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-03-07 17:55

Ja mobiltelefonen er fløjtende ligeglad om det er en gammel nedslidt Vw 1200 fra 50'erne eller en Sprit ny Porche eller Jaguar... OK! så vidt jeg husker, så er VW'en fra den årgang 6 Volt, hvilket sikkert kan skabe problemer.
"Motorola"... hvad med at kigge på http://www.mobilkompagniet.dk/Default.asp?Action=Details&Item=4659
Hygge...
Søren