/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Snooker - China Open 2007
Fra : arne.jakobsen
Vist : 915 gange
500 point
Dato : 05-03-07 19:30

Fra d. 26 marts til 1 april spilles China Open i Beijing.

Denne gang er jeg altså tidligt ude men det betyder også at mange flere kan være med.

Bud på vinderen skal lægges senest d. 26 marts kl. 08:00

Som sædvanligt kun ét bud pr. person.

Finder flere den rigtige vinder, vil jeg for én gang skyld præmiere alle.

Se evt: http://www.worldsnooker.com/tournament_home-60.htm

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 05-03-07 19:38

Hej Arne,

Mit bud må blive Shaun Murphy, da det er for nemt bare at gætte på ham i ved nok.

MVH
Michael Holm

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-07 19:45

Hej Michael. Jeg synes nu også der er rigtigt mange af spillerne der har vist meget gode takter i denne sæson. Har du kigget på Ranking-listen: http://www.worldsnooker.com/Official_Rankings.htm

Jeg er faktisk af den mening at sejren kan gå til enhver i top-30.

Men det vil tiden jo vise. Det bliver ihvertfald spændende.

God turnering og vi snakkes ved.

P.S.: Har du meldt dig ind i klubben: http://www.snookerfaq.dk/news.php

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-03-07 20:11

Mark Williams

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-03-07 20:49

Vil gerne byde Stephen Hendry.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-03-07 20:51

NU må jeg sg_ se at få kanal digi - eller
andet, hvor man se det SOM DET SKAL SEÉS.
Ikke PR PC, har disken/ og boksen, men vil ikke
have ALLE de sports / filmkanaler.
Øhh - sorry

Men syntes det burde være gratis, også over satelit.
Har kunne hente den over en satelit, tæt på
Eurusat visatsat - eller hvad de så end hedder,
men ved ikke om den er gratis mere
og det var et par / katte / ÅR siden, jeg har haft stikket i DEN...

Og jeg kan ikke komme længere end 5* øst
eller var det vest, så kommer skoven i vejen.

Alr afhængig af hvad der menes med Ø/ V
Men er satelit positionerne ØV

Men det kan-da være, der var røget et par træer,
i mellemtiden...

Takker for rådet.

Mvh

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-07 20:58

Kære disken. Du KAN godt være med i min lille leg her UDEN at kunne se kampene direkte på TV. Du kan følge med på de links jeg har givet. Eurosport.com har iøvrigt lige åbnet en ny service hvor de sender levende billeder fra kampene, så prøv det.

Men kom nu med DIT bud på en vinder af China Open 2007.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-03-07 21:36

Citat
Bud på vinderen skal lægges senest d. 26 marts kl. 08:00

Man skal LIGE se - tiden lidt an
Bare ikke i dag.

Kommer selvfølgelig med et bud.

Men ville da hellere sidde / ligge på
doven-kassen med en varm kat på maven...
Det tager andre smerter, eller var det gammel overtro.

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 500 point
Dato : 05-03-07 23:16

Jo, men jeg er da med.... fint med ranglisten... spiller de på is?

Graeme Dott vinder

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 06-03-07 02:27

Steve Davis

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 06-03-07 07:48

Næh kære venner

Denne gang bliver det Ken Doherty eller Ebdon. Da jeg er sikker på at hr. Jakobsen kun ønsker 1 bud fra hver, vil jeg satse på Ken Doherty.

Som Michaelholm skriver - det er for nemt at satse på "ham der i ved nok"

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 06-03-07 16:53

Jo det er måske nok for nemt at satse på 'ham I ved nok' men omvendt når han nu vinder, så vil det jo være dumt, at tippe på andre ik

So go for it Ronnie O'Sullivan

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-07 13:10

Hej igen allesammen. Så er turneringen startet og "disken" nåede alligevel ikke at få lagt et bud.
Der er lagt følgende valide bud:

michaelholm - Shaun Murphy
e.c - Mark Williams
pve - Stephen Hendry
erling_l - Graeme Dott
Hallob - Steve Davis
dortehou - Ken Doherty
fooler - Ronnie O'Sullivan

Selv tror jeg nok på Ding Junhui - den lille lynkineser.

Men hav en god turnering.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-07 13:41

Jeg har da også et LiveSheet til jer denne gang, så i kan se lodtrækningen og følge med i resultaterne: http://www.worldsnooker.com/tournament_latest_drawsheet-60.htm

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 30-03-07 00:00

Arne din lynkineser - det var vist en fuser hva

Ronnie var skarp idag i 9. frame

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 00:32

fooler - Ja den lille lynkineser er ude MEN:

michaelholm - Shaun Murphy
erling_l - Graeme Dott
dortehou - Ken Doherty
fooler - Ronnie O'Sullivan

er nået til Kvart-finalerne

Så det ser stadig godt ud.

Selv de kampe hvor store spillere blev slået, var jo gode kampe.

Det er jo det gode ved at følge disse kampe på EuroSport.

Fortsat god China Open.

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 30-03-07 17:23

Hej snookerfans,

Tak for denne gang!

Jamen, så må det vel være idag, det bliver afgjort, hvem af to nævnte der sender sin mand i finalen
erling_l - Graeme Dott eller
fooler - Ronnie O'Sullivan

PS. Så bliver det sgu nok ham i ved nok, der for jeg ved ikke hvilken gang vinder igen, men ok han er sgu også unik

MVH Michael

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 17:42

Ja Michael. Men hvem møder han så i Finalen? Hawkins har jo spillet fantastisk.

Vi mødes igen til VM der starter d. 21 april. Jeg åbner en tråd,

Hyg dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 17:45

I øvrigt er det først i morgen kl. 9.

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 31-03-07 13:49

Ja hvilken semifinale med Ronnie og Dott. De har begge set skræmmende gode ud. Den anden semifinale er ikke så stærk, så det er nok den samlede sejr de spiller om.

Arne - VM ser spændende ud med en 1.runde kamp mellem Ronnie og din lynkineser.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 31-03-07 16:31

Hold da op - er jeg med endnu

Har aldrig nogensinde set et slag billard, og aner ikke, hvem der er hvem. Det lød bare irsk, og pub og billard hører fint sammen for mig, så tænkte, det måtte være den rigtige mand ***lol***

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-03-07 16:50

Graeme Dott er faktisk regerende Verdensmester, så det var et godt gæt. Uanset hvem der vinder finalen imorgen er DU vinder af de 500 point. Din spiller nåede nemlig som den eneste til finalen.
Jeg venter dog lige med at lukke tråden til finalen er overstået.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-07 18:40

Tak for svaret erling_l. Du fik skam ret. Graeme Dott vandt 9-5.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 19:22

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 02-04-07 07:26

Weeeheee - vil til at tippe noget mere, tror jeg

http://www.thistedbridgeklub.dk/stuni/Tips/