/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ISO kabel Nokia Blaupunkt
Fra : PrivateDK
Vist : 1386 gange
200 point
Dato : 04-03-07 02:18

Jeg er ved at installere et Nokia Cark126 carkit i min bil.
I bilen sidder der en Blaupunkt bilradio, der supporterer at køre telefonen ud over højttalerne.
Er der nogen der ved om der eksisterer et ISO kabel der passer direkte mellem radio og carkit styreboks i handlen inden jeg selv begynder at klippe ledninger og lodde for meget.

Kommentar
Fra : smik

Dato : 04-03-07 08:19

Hvorfor ikke bruge strømtyve, så er du fri for at klippe i ledningerne, dem kan du lige sætte over og tryk sammen.
Der skulle findes et ISO kabel til din Blaupunkt radio, det var med i den pakke til mit håndfri bil-kit, så du må ud mobiltelefonværksted som monter håndfri kit, og høre dem ad. Elles brug strømtryve.

Mvh, Smik

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 04-03-07 12:50

Strømtyve kommer der aldrig i min bil og finder jeg nogle, så bliver de pillet ud.
Jeg har haft et par meget dårlige oplevelser et par gange. De kan klippe ledningen over uden at du kan se der ikke er forbindelse i ledningen.

Det kabel jeg håber på der findes skal have et Blaupunkt stik i den ene ende til C-2 stikket på min radio med ledning på ben 7, 8 og 9.
7 og 8 skal gå i et minijack, ben 9 skal bare være en løs ledning der skal forbindes til den gule CRM på mit carkit.

Annuller spørgsmålet
Fra : PrivateDK

Dato : 05-03-07 17:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Jeg fandt derimod selv en hjemmeside hvor man kan finde det http://www.kram.dk/