/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Diablo 2 LOD chark
Fra : NeoNmaN
Vist : 465 gange
7 point
Dato : 13-01-03 06:39

Hejza jeg har en Diablo II LOD Cd dem er brant da min orginale er gådet i stykke i mit cd rom drav !! dvs min lecen kode er stadig lovlig osv ! men manger lige en chark til at kunne gåre så jeg kan komme til at spille for nu vil den ikke finde cd dravet selv om jeg faktis har install med den uorginale Diablo II LOD cd :/ dvs jeg manger en chark så jeg kan komme til at spille på battel.net :( håber nogen af jer vil kunne hjælpe mig sorry men har ik fleger point en 7 men ska nok få den smit op på 50

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 13-01-03 17:26

damn, er der ikke ordbøger på tilbud.

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 13-01-03 17:29

ja !! men mit Cd drav er jo lige helt nyt ! og det er jo fuld lovlig at køber sin egen cd ! til eget forbrug ! og det er også lovlig at charke sin egen spil / programmer ! men er ikke lovligt at gøre det med ander ting som ikke er lovliG :p har nermlig næsten lige læst det da jeg ville se om det var muligt / lovligt

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 7 point
Dato : 13-01-03 17:54

Lige præcis. Nu må man godt selv gøre det, ved sit eget, for sig selv !

Godkendelse af svar
Fra : NeoNmaN

Dato : 18-01-03 06:49

Tak for svaret Master_of_KeFir.