/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dataoverførelse usb samsung730
Fra : prosat
Vist : 476 gange
200 point
Dato : 03-03-07 15:19

Hej.

Konen har byttet sin Nokia med Samsung E730.

Hun har brugt Nokia program på hendes Bærbar til at lægge adr. tlf. nr. musik osv.

Men vi kan ikke få det over på Samsung E730.

Vi har downloaded sofrware fra samsung's dk. hjemmeside på de programmer som skal bruges, når vi sætter usb kablet i mellem mobil og bærbar kan vi se på usb porten, at den har fundet ud af at det er samsung E730, men vi kan ikke oprette forbindelse mellem downloaded program og mobilen så vi kan overføre tlf. nr. sms. osv.

Hvad gøres evt. forkert.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-03-07 16:46

Det gamle program skulle nok være afinstalleret før det nye program blev lagt ind.
Prøv at afinstallere det gamle program, og evt geninstallere det nye program.

Ps. De fleste USB ting sættes først til efter installation af program og en genstart.

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 03-03-07 16:56

Det går ikke,det er i Nokia suite de gamle data ligger, den har lagt dem over i outlook.

Har genstartet comp.flere gang.

?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-03-07 17:05

Har Samsung programmet ikke en importer funktion.

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 04-03-07 00:20

Har Samsung programmet ikke en importer funktion.

Vi kan ikke få forbindelse med mobilos i det down loaded samsung program, når der søges efter mobil kommer E730 ikke frem, det burde den gøre. der er ikke huld igennem selvom Usb porten fortæller at E730 kabel er tilsluttet.

Er der måske en indstilling på mobilos der skal åbnes. ?

Kommentar
Fra : KAAaC

Dato : 13-03-07 20:44

hvorfor ikke købe en dongel, så du kan overføre via bluetooth, tror det er det nemmeste, også hvis I skal overføre billeder fra telefonen til computeren, det gør vi uden problemer, har lige købt en til 99kr, men har også en til 148 kr, og der er ikke nogen forskel at mærke eller se og vores telefoner er også E730.
Venligst KAAaC.

Annuller spørgsmålet
Fra : prosat

Dato : 14-03-07 16:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål