/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
restylane - eller saltvand ?
Fra : scarlets
Vist : 950 gange
100 point
Dato : 03-03-07 01:26

sidst i novenber fik jeg injiceret restylane i furer ved munden i en klinik nær mit hjem, som havde besøg af en sygeplejerske udefra.
Tilbudet fra sygeplejerske Ásdís Jónsdottír fra Hornbæk Skønhedsklinik var, at furerne forsvandt - til en fast pris af kr. 2400-
Der gik få dage, så rettede furerne sig ud. Dejligt !
Lykken varede kort, så var det som om den injicerede væske forsvandt igen og nu ser jeg ud som før.
Ved kontrollen, som også foregik på en anden klinik nær mit hjem, havde hun ikke kontrolfotoene med !!!
Det kan jeg godt forstå. De ville, som mine egne fotos, have vist ,at der reelt ingen forandring var.
Tilbudet var, at jeg, mod flere penge kunne få mere injiceret ind ! Hahaha !

Jeg synes, det er rigtigt mange penge, at give til en fremmed !

Hvordan står jeg ?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-03-07 08:02

Medmindre hun har udstedt en skriftlig garanti på at behandlingen havde en effekt med en vis varighed, så står du rigtig skidt, men du havde vel ikke regnet med det ville vare evigt?

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 03-03-07 09:07

Det varede 14 dage.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 03-03-07 16:06

Den kloge narrer den mindre kloge.

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 03-03-07 17:13

Der er vist ikke mange jurister herinde; men rigtigt mange, der elsker at ytre sig med en vægt, som næppe vil give genlyd for eftertiden.

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 17-03-07 22:50

Skal man også acceptere idiotiske ubrugelige svar for ikek at miste points ?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-07 00:25

Juraen er klar.

Medmindre du har en skriftlig garanti så er der ike noget at komme efter, je ger helt sikker på at du ved nærlæsning af betingelserne for den behandling du har modtaget vil finde at effekten kan variere fra person til person

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 18-03-07 14:46

Tak for svaret Kortoververden.
Suk, du har sikkert ret- og det smarte er, at man overhovedet ikek får noget skriftligt !
Du får point nu, nogen skal jo ha dem.