/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Bjørns Internationale skole!
Fra : nillenolle
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 01-03-07 20:50

Hej!

Vi overvejer at indskrive vores søn på Bjørns Internationale skole på Østerbro.
Vil blot gerne vide om nogen kender noget til den - Godt såvel som dårligt. Umiddelbart lyder det der står på hjemmesiden godt, men det er meget sparsomt det der står og det er altid noget andet end at høre fra en der selv har oplevet det.!

Glæder mig til at høre mere!
vh
PGS

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-03-07 08:54

Prøv evt. at sætte dig i kontakt med en og gerne flere af de forældrevalgte medlemmer af skolens bestyrelse, hvilket skolen må kunne sætte dig i forbindelse med http://www.b-i-s.dk/

Kommentar
Fra : lulu-miier

Dato : 24-05-07 20:42

altså min fætter sagde at det var en okey skole....... men han sagde at hvis jeg skulle på den skulle man nok tage der hen og se den før man tager der hen for så får forældrene også et indblik af skolen.

men han sagde at der var godt!