/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Gode pølser ?
Fra : Gypige
Vist : 1085 gange
50 point
Dato : 28-02-07 13:55

Hej,

Kan nogle sige mig, hvilke pølser som ikke har bensplinter, knoglestykker og brusk indeni. Jeg kan simpelthen ikke få pølser ned, som har sådan noget i

Der må da findes nogle der stadig laver rigtige pølser, for ingengang de slagtere som jeg har prøvet at købe pølser hos, har været uden de omtalte ting. Og det er ikke fordi jeg ikke vil betale meget for at få en god pølse, jeg vil gerne betale for god kvalitet, når det bare er god kvalitet.

Måske kan nogle svare mig.

Mange hilsner fra Gypige

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 28-02-07 14:04

Langelænder fra Ø-pølser, mener det er Stryhns slagterier der laver dem...

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 28-02-07 14:08

Brugsen har nogle velsmagende pølser, altså dem der står Coop på. Vi køber dem der hedder "Grill-pølser" til grillen om sommeren. De vinder klart over Steff Houlberg og Langelænder med flere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-07 14:09

Køb dine pølser i Tyskland......

Det er ikke melpølser som her.....

Kommentar
Fra : KathrineE

Dato : 28-02-07 14:10

Hanegal laver nogle lækre økologiske pølser af oksekød der er smækfyldt med lækkert kød og ikke alt muligt klamt

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 28-02-07 14:28

Hej refi
Det er jo dyrt til at køre til Tyskland for en pose pølser :O
pømske

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 28-02-07 14:36

Danmarks vel nok bedste pølser http://www.hojer-polser.dk/
men hvor de lige sælges i nærheden af dig, er så spørgsmålet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-07 14:41

Citat
Det er jo dyrt til at køre til Tyskland for en pose pølser

Hvis du bor i skagen - så JA

Kommentar
Fra : akle

Dato : 28-02-07 17:44

Gårdsalg er meget populært, fordi de producerer så gode varer. Er det en mulighed for dig?
MVH Akle

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 50 point
Dato : 28-02-07 23:18

Balcanard har ret. Højer pølser er verdensberømte.
Sidste år havde de 14 pølser med til VM (ja i læste rigtigt VM).
Samtlige pølser fik en medalje, mener 8 af dem fik guld.

Ellers gå til de lokale slagtere og smag deres hjemmelavede pælser.
Mange af de små slagtere laver lækre kødfyldte pølser.

Vi har haft en del allergi, så vi bestilte specielle pølser hos vores slagter. Hmmm. lækre.Men når vi camperer, så er det højer (campingpladsen ligger kn et par km derfra)

Godkendelse af svar
Fra : Gypige

Dato : 01-03-07 09:13

Tak for svaret jeb3.

Tak for alle jeres svar, der er nogle pølser som hermed skal prøves.

Mange hilsner fra Gypige