/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Vedr. eBay opsætning ved salg
Fra : 2100
Vist : 772 gange
40 point
Dato : 27-02-07 18:16

Når jeg sætter ting til salg på eBay sætter den altid Ships to: United States
Hvordan laver jeg dette om så det er til Worldwide

Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 40 point
Dato : 28-02-07 00:50

Jeg har lige haft det samme problem og jeg måtte spørge i forummet derinde.

Kan du klikke på spørgsmålstegnet ved siden af shipping og så klikke på show/hide options ?

Hvis den ikke rigtigt kommer videre og bare står og søger, så læste jeg det hurtigt ved at downloade Firefox browseren, og så åbnede jeg options med den, gik tilbage til explorer og den havde beholdt indstillingen.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 28-02-07 12:21

Tak for svaret Klojs.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 28-02-07 14:14

Velbekomme og tak for point. Håber det virkede for dig også.