/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Samsung D500 HJÆLP!
Fra : salacia
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 26-02-07 20:38

Hej

Jeg fik en Samsung D500 i fødselsdagsgave d.23.02.
Jeg har lige fundet ud af at jeg ikke kan få tema til mobilen, hvilket er træls, da jeg er vandt til at kunne det med Sony Ericsson mobiler.
Dette er min første Samsung, hvis nogen skulle være i tvivl :)

Nå, men jeg har lige nogle spørgsmål, som skulle være til at svare på;

1) Kan jeg måske installere et program på mobilen, så jeg kan få temaer?

2) Jeg har problemer med at finde baggrunde/wallpapers til mobilen...
Min skærmopløsning er 176 x 220, så jeg vil gerne have billeder, der passer til den størrelse - giv gerne et link!

3) Giv også gerne et link til hvor jeg han hente ringetoner via Wap

Mange tak på forhånd

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 26-02-07 21:22

jamen først. hvordan kan du gå fra ericson til samsung... har du et data kabel til den?
hvis du har har samsung et program der kan lave billeder så de passer.....
temaer findes vist ikke til den desværre, har selv haft en og er heldigvis gået tilbage til ericson..
programmet kan os lægge ringe toner ind.......

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 26-02-07 21:23

har for øvrigt os fødselsdag den 23/2. så tillykke..