/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Faktura/bogholderi til linux
Fra : xodeus
Vist : 1225 gange
50 point
Dato : 26-02-07 16:51

Hej Ovennævnte søges.
Faktisk så søger jeg et faktura program som hjar en kundedatabase, men hvis det var bogholderiprogram ville det heller ikke gøre noget...
Med det skal være under en fri licens...

//XoDeus

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 26-02-07 18:12

http://www.aslani.dk/ aslan regnskabsprogram kan køre på linux og er freeware - er det noget ???

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 26-02-07 18:23

miritdk, mange tak for dit svar. Henter programmet nu og prøver det. Er der faktura modul derinde så får du alle dine point ellers vil dette spørgsmål forblive åbent...

Godkendelse af svar
Fra : xodeus

Dato : 03-03-07 19:19

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-07 19:50

velbekomme

Kommentar
Fra : Matte_Gok

Dato : 20-05-07 09:22

Forfatteren har åbenbart stoppet for vedligeholdelsen.
Nu har jeg ikke spurgt ham - jeg ville lige lodde stemningen her først - er der nogen herinde, der er interesseret i at lave en support-gruppe til programmet ?
Naturligvis under forudsætning af, at forfatteren kan acceptere det.

Kommentar
Fra : ThomasWWDS

Dato : 12-08-07 03:57

Har et andet forslag til dig....

www.gnucash.org

Er lige kommet i version 2.2 og er meget omfangsrigt men let at finde ud af.
stor community som støtter op om det og kører pt en virksomhed på det uden problemer..

Mvh

Thomas