/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Bærbar til tv
Fra : Jimmy17
Vist : 335 gange
50 point
Dato : 23-02-07 20:38

Jeg sidder med en bærbar med skærmkabel udgang (hva det så end rigtigt hedder)
Så har jeg et tv, med stik til indgang af computerskærm.

Hvordan sætter jeg det sammen?
Og jo, jeg har kabel :)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-02-07 20:41

læs i manuallen hvad den udgang hedder rigtigt , ellers bliver hjælpen rent gætteværk.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 23-02-07 20:49

Som på en stationær pc, er der en udgang, hvor man kan sætte kabel i computeren og så selv samme kabel i en skærm.

Så skulle det nok være til at forstå...

Har desuden prøvet at sætte ekstern skærm til, men den skriver bare "Video mode not supported" på skærmen.

Men bunder sig i at jeg har nogen film liggende på computeren, optaget fra camera, som jeg gerne ville kunne se på tv, uden først at skulle brænde dem på dvd.

Annuller spørgsmålet
Fra : Jimmy17

Dato : 23-02-07 20:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Fandt en anden løsning