/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Instruktionsbog BMW K100RS
Fra : Kjeld
Vist : 1842 gange
44 point
Dato : 28-08-01 14:17

Hej ! Er der en der kan hjælpe mig med en instruktionsbog til min BMW K100 RS

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-08-01 20:13

Hej

Det kan Køsters Motorboghandel i Randers. Som i øvrigt også har Mick
Walkers bog om tilblivelsen af K-modellerne. Spændende læsning.

Mvh Viggo
k100rs 1988

Kjeld wrote:
>
> Hej ! Er der en der kan hjælpe mig med en instruktionsbog til min BMW
> K100 RS
>
> På forhånd tak for hjælpen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Accepteret svar
Fra : mikvets

Modtaget 44 point
Dato : 02-10-01 19:21

Køters Motorboghandel i Randers har selvfølgelig den da de har ALLE motorbørger der findes. Men du kunne også få meget at vide om k-modellen hos Dansk BMW Touring club. Prøv at kigge ind på bmw.dk og derefter klikke videre ind i motor-sektionen. Her er linket til clubben + nogel extra motor og el-diagram tegninger.

MVH.

Michael