/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Søger brugte hospital senge
Fra : taata
Vist : 2485 gange
200 point
Dato : 22-02-07 22:05

Hej
Hvem kan hjælpe mig, jeg søger brugte hospitals senge som skal transporteres til afrika, brugte traktor og microscope binocullar, stethoscope.
Hvor kan jeg får det ting?? hælp mig hvis du kan.
Thanks

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-07 22:20

Med sikkerhed IKKE på Kandu.....

Snak med sygehusene - dog tror jeg ikke de kan klare en traktor

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-02-07 07:31

Der er opkøbere på markedet som tager alt og sender videre.
Du er langt fra alene i den branche.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-02-07 09:22

Prøv kontakt til Mellemfolkeligt Samvirke http://www.ms.dk/sw13569.asp

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-02-07 09:58

PÅ den virksomhed som jeg arbejder, renoverer vi hospitalsudstyr, oprationsstuer, senge osv. Alt sammen noget, som vi får doneret fra danske sygehuse. Vi samarbejder med forskellige hjælpeorganisationer, som ansøger om dette, hvorefter bestyrelsen for den selvejende institution, beslutter hvem de kan imødekomme. Vi sender til 3. lande over hele jorden - gratis for modtageren. At opstille og uddanne personale til fx røntgenudstyr, kræver uddannet folk, og vi har to konsulenter som rejser ud i verden for at montere og uddanne.
Du skal således ikke forvente, at du som privat person kan få andel i fx hospitalssenge. Iøvrigt er de h....... tunge og fylder, og som oftest er det motor eller spindel der er itu, som så skal repareres. Og hus ingen seng uden madras! Vores virksomhed, bortset fra lønninger, kører på ansøgninger og tilskud fra diverse hjælpeorganisationer.