/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
billige dampkabinett
Fra : madridabel
Vist : 1396 gange
200 point
Dato : 22-02-07 00:59

Hvor finder jeg de bedste tilbud på dampkabinetter og brusekabinetter

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 22-02-07 01:56
Accepteret svar
Fra : kETCHIKAN

Modtaget 200 point
Dato : 02-03-07 05:06
Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 02-03-07 06:35

PAS PÅ med at købe den slags, som 'billigste tilbud' - du har at gøre med strøm og vand/fugt; og det kan være en livsfarlig kombination !
Jeg så et eksemplar fra et super-tilbud i A-Z, men ledninger var samlet med almindelige kronmuffer, kabler var ophængt med alm tape, rør-samlinger var tapet ind i plast-tape (udvendigt, så man ikke kunne se rør-samlingen) asv, osv.
Jeg ved godt at de nævnte ting var udenfor selve kabinen, og dermed væk fra våd-rummet, men der vil uvilkårligt komme fugt også der.
Med hensyn til den slags udstyr, så tror jeg det er vigtigt at få delene vurderet af en fagmand, før men installerer dem.

Godkendelse af svar
Fra : madridabel

Dato : 04-03-07 00:58

Tak for svaret kETCHIKAN.