/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Mindre hofter!!
Fra : kalaquendi
Vist : 2882 gange
20 point
Dato : 21-02-07 14:57

Hej.
Jeg er en pige på 20 år der fra naturens side er slank men mine hofter passer bare ikke til min krop. De er kæmpe store og gør at jeg ofte er nødt til at købe tøj større end hvad jeg normalt plejer at bruge.
Er der nogen øvelser jeg kan lave for at få dem mindre??

Kommentar
Fra : Gypige

Dato : 21-02-07 15:20

Hej,

Det kan godt være du syntes mit spørgsmål lyder underligt, men du skulle vel ikke være ud af spansk / latinamerikansk afstamning ?

Det er jeg nemlig, og jeg er også slank, men har "brede" hofter. Et typisk spansk / latinamerikansk træk (det har jeg selv fået at vide).

Man kan jo ikke gøre så meget ved ens hofters brede, med mindre selvfølgelig, at det er fedt der sidder på dem. Men i mit tilfælde er det selve hoftebenene der er "brede".

Jeg har desværre ikke nogle øvelser til dig, men det kunne da være spændende at høre, i tilfælde af, at man lægger sig ud der ; )

Hilsen Gypige

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 21-02-07 17:00

øvelser gør nok bare dine hofter bredere. lær at acceptere din krop som den er, og alle dine problemer er løst

Kommentar
Fra : kalaquendi

Dato : 21-02-07 20:19

Jeg er helt dansker, har arvet hofterne fra min mor.. (tak mor )
så det er desværre fedt der sidder der..
og jeg vil ikke acceptere dem..

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-02-07 21:19

Overskuds-fedt forsvinder først til allersidst de mest irriterende steder: Mave og hofte. Kinder og bryster forsvinder først.

Ærgerligt, men sådan er det.

Prøv måske i stedet at fremhæve din talje eller at udnytte din kavalergang. Som min mand siger, så når blikket aldrig længere end til en god kavalergang - uanset hvem der kigger!

Og trøst dig med, at gode hofter er sunde "kvinde, der kan føde børn"-tegn...

Kommentar
Fra : KGN3

Dato : 01-03-07 22:57

Kan fedtsugning komme på tale,
det er jo et spørgsmål om penge.

KGN