/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
billig krom håndklæderadiator
Fra : madridabel
Vist : 836 gange
100 point
Dato : 20-02-07 00:47

Hvor finder jeg super tilbud på krom håndklæderadiatorer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-02-07 06:26

Elforretning

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-02-07 07:35

Er det til el, eller til at koble på varmesystemet ????

MVH

Kommentar
Fra : madridabel

Dato : 20-02-07 07:47

ja det er til at koble på som fjernvarme

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-02-07 08:53

Så vil jeg gerne lige komme med en advarsel.
Det her, kommer an på hvilken måler du har, så det her er ikke endegyldigt, men:

Det kan komme til at koste en formue, at bruge en håndklædetørrer, der sættes til fjernvarme.
Tænk på, at det faktisk "kun" et stykke rør du sætter mellem fremløb & retur. Vandet afkøles stort set ikke. Så har du kubikmetertæller på, strømmer vandet blot igennem, og kan hurtigt tælle mange kubikmeter (af kr. 12,00 - 30,00 pr kubikmeter), for at tørre et håndklæde!!!

Du bør undersøge (ved en fagmand) om det er det rigtige valg for dig.
Der er jo ikke noget ved at købe en billig håndklædevarmer (der ser smart ud), men til gengæld koster den Kr.12000,00 om året at bruge.

MVH

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-02-07 19:35

http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp
> til badeværelset
> håndklædetørrer
> Kriss Trading
Den er ganske vist hvid - men det bliver du glad for.

Kommentar
Fra : madridabel

Dato : 20-02-07 23:03

det var et ok tilbud men den skal være i krom

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-07 11:54

http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp
> til badeværelset
> håndklædetørrer
>Wirsbo

Godkendelse af svar
Fra : madridabel

Dato : 26-02-07 01:32

Tak for svaret e.c.