/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
oversættelse fransk til dansk
Fra : JRASMUS
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 19-02-07 21:58

hej
ville være meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig med en oversættelse af denne tækst til dansk:
nous vous rappelons que toute expeditation de merchandise a destination du gabon doit faire l'objet demande de bic aupres du cgc.
nous vous demandons de vous conformer a cette reglementation et vous informons que toute merchandise non couverte par un bic ne pourra embarquer sur le laura delmas.
på forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-07 22:10

Jeg ved ikke om det er godt eller ej http://www.uniquetranslations.dk/links.htm
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-07 22:26

We recall you that all expeditation of merchandise has destination of gabon must be the subject asks bic aupres of the cgc. We ask you to conform you has this reglementation and you inform that all non covered merchandise by a bic will not be able to embark on the laura delmas. Så mangler den bare på dansk hvis den så er til at kende igen