/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hjælp til bygning af sommerhus
Fra : anette11
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 19-02-07 09:47

Hej

Vi har brug for hjælp til at få bygget vores sommerhus - er der nogen som kender en god tømmer i langeland/svendborg området.

Vi har også brug for en ingeniør til beregninger i forhold til bæreevne/konstruktion da huset er lavet i gasbeton og der skal bygges 1. sal på.

Vi har byggetilladelse og venter blot på at komme igang.

mvh Anette11

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-02-07 11:22

Jeg har sendt et privat indlæg Anette...

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-02-07 14:59

Der findes en del gode sites som kan være jer behjælpelig ved jeres projekt...bl.a. disse:
http://gratisbyggetilbud.dk/
http://www.byggeri.dk/

Vi har selv i løbet af de seneste 3 år bygget 2 sommerhuse og har gjort god brug af disse hjemmesider, til forskellige opgaver ifm byggerierne

Held og Lykke med jeres projekt!

PS Hvad har I tænkt jer det skulle være for et...eller er det mere et "egen-idé-projekt"

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : fisherprice

Dato : 19-02-07 21:01

Hej Anette11

Du kan skrive til mig på konstruktions_ingenioer@hotmail.com hvis du ønsker at få det lavet "orange". Ellers vil jeg foreslå dig at tage fat på et ingeniørfirma da de har forsikring som dækker i tilfælde af projekteringsfejl - det følger ikke med i den billige orange udgave!

Men hvis det er så mail mig tegninger mv. til konstruktions_ingenioer@hotmail.com så vil jeg gerne komme med et bud.