/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp til køb af en pocket pc
Fra : Clausvell
Vist : 486 gange
20 point
Dato : 16-02-07 21:18

Hej er der mon nogen der ved noget om at en hp ipaq 6515 kan køre på 3g nettet, eftersom egde ikke er kommet til danmark endnu. Det ville jo være det hurtigste indtil videre for mig at kunne gå på internettet.

Vh

Kommentar
Fra : alunde

Dato : 17-02-07 11:50

Nej, desværre har den ikke 3G. Du kan se detaljerede info om den pågældende model her: http://www.gsmarena.com/hp_ipaq_hw6515-1312.php

EDGE findes på Telias netværk i Danmark... men ellers ikke.

Kommentar
Fra : alunde

Dato : 17-02-07 11:55

Har lige kigget lidt på din historik, og vil lige minde dig om at det er god stil at acceptere svar, når man har fået et tilfredsstillende svar.

Ellers skal du nok ikke forvente at der er nogen der vil hjælpe dig fremover...