/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
vil i ikke lige høre lidt musi
Fra : mudshade
Vist : 580 gange
10 point
Dato : 15-02-07 19:00

hej. tænkte om der ikke lige er nogen der vil høre nogle klip af mit musik? i kan høre det her - http://www.freewebs.com/mads-hall/hrmitmusik.htm Vil meget gerne ha' kommentarer

MAds

Kommentar
Fra : Storskrald

Dato : 15-02-07 19:26

Kan godt lide nr.
Den tangerer næsten til en shufflefeeling nogle gange. Det lyder ikke som om det er intentionen, men meget spændende at høre på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-02-07 19:26

Hej Mads

Jeg har været inde og hører de to numre der mulighed for.

Din musik er rigtig rigtig god, dog syntes jeg at den første er noget ensformig. Nu må du ikke blive trist over at jeg skriver det, men du ber' jo om vores mening.

Fortsæt endelig med musikken

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-07 19:37

Ikk' så dumt du.

Men lidt variationer ville ikke være at foragte. I den nuværende form ligner det næsten sådan noget "meditationsnoget". Et samarbejde med en vokalist med et "tekst-gen" kunne nok bringe noget spændende frem. Såehhh på med vanten du. Som grund-ide-bånd en 9-10 stykker i karakter. Jeg tror nemt jeg kunne bygge et eller andet på. Det kalder ligesom på et eller andet.

Keep on rock'ing

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 15-02-07 19:39

Mange tak alle sammen.. rart at høre nogle delte menninger.. Er igang med at få det til at variere.. skal bare lige lære mit trommer program rigtigt.. skal nok kigge på de ting i påpeger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-07 19:48

...men lav det nu efter dit hovede og ikke vores. Det er DIN musik.

Lad endelig høre fra dig, hvis du får fingre i en vokalist.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-07 19:51

øbøhhh hvorfor er det nørdet at fifle med musik?

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 15-02-07 19:52

hehe tænker skam altid først på mig selv.. egotripper er jeg hehe..
Skal nok poste igen.. Lidt svært at lave musik alene når man lige kommer fra et band med "rigtige" musikere og ikke computere

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 15-02-07 19:52

hmm hvem siger det er nørdet?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-07 20:01

Det gør du da..........

Har selv stillet en discover5 op i stuen, sammen med et rack, med mix, ecko, rum + et par 500W'ere. Så sidder jeg og spiller el-spade og skråler til redigerede SMF'er og bruger ligeledes Discoveren som kormaskine.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-07 20:01

...i din profil

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-07 20:03

...og når jeg får tid, genopbygger jeg mig gamle hjemmestudie. Så en ven i sjælen du!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-02-07 20:18

Fell good...en smule uoriginalt, som en video hvor landskaber og årstider passeger forbi i en uendelighed.

Ellers ok, det kunne væe rart at høre lidt vokal

Ziggy99

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-02-07 20:25

Fint akkompagnement.

Hanne

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 15-02-07 20:26

når det var skam ikke min musik hobby jeg tænkte på dengang jeg skrev det :) en anden hobby jeg havde ved siden af dengang

Tak ziggy99 ved godt at det er for ensartet.. Og håber snart på en ny vokal

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-02-07 20:29

Men søg da en sangerinde! Alene her på kandu, er der flere snagerinder der har søgt hjemmestudier og den slags.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-02-07 22:05

Hey mudshade

Det skulle altså forstås på den positive måde...altså de tanker og billeder jeg får ved gennemlytning uden sammenligning, men du må finde dit eget ståsted

http://www.youtube.com/watch?v=ZH_NmKI1WWo

Ziggy99

Kommentar
Fra : Solberq

Dato : 21-02-07 19:56

I'm lovin it , den er bare vildt nice

Annuller spørgsmålet
Fra : mudshade

Dato : 13-03-07 05:33

mange tak for alle kommentarerne