/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Fifa 07 - Hjææælp.
Fra : mads1234
Vist : 446 gange
90 point
Dato : 11-02-07 13:44

Argg :S

Efter jeg har opdateret min driver til mit grafikkort virker Fifa 07 ikke mere. Ja det lyder sku sært. Sys jeg også. Har geninstalleret det TO gange og det virker ikke. Man kan godt starte spillet men den lukker ned når man lige har åbnet det. Den når ikke engang ind for at vælge sprog!
Jeg har prøvet alt hvad FIFA'S support foreslog i manualen, så please nogen der kan hjælpe???

God søndag..

- Mads.

Kommentar
Fra : kategat

Dato : 11-02-07 14:08

lag den gamle driver ind igen... der er ingen grund til at opdatere en driver til dit graffikkort, med mindre du har problemer, nye drivere skaber næsten altid problemer.

Kategat

Kommentar
Fra : mads1234

Dato : 11-02-07 14:50

Pinligt, pinligt, men hvordan er det nu lige man gør det?

Kommentar
Fra : mads1234

Dato : 11-02-07 15:27

Ok, fandt ud af hvordan man gjorde. Og har afinstalleret den seneste driver, det virker stadigvæk ikke ! :/

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 19-02-07 17:56

Gå ind i tilføj fjern programmer (tror jeg det hedder har engelsk hardware og er ikke så god til oversættelser) under min computer. tryk så hvor det står fifa07 (eller hvad der nu står) og så tryk på reparer (hvis det står der)

Håber du kan bruge det til noget