/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Starin
Fra : jbg
Vist : 705 gange
20 point
Dato : 11-01-03 14:12

Hej!
Hvordan får jeg starin af mit sengetæppe?
På forhånd tak
MVH Jens

Kommentar
Fra : technet

Dato : 11-01-03 14:21

du tager en avis side og lægger på dit lagen og så tager du dit strygejern og stiller på svag varme
og så stryger du på avise siden
nu vil avis siden suge sterinet op....

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 11-01-03 14:28

Det er meget bedre med køkkenrulle.

Accepteret svar
Fra : F.Kyllesbech

Modtaget 30 point
Dato : 11-01-03 14:59

2 muligheder

1: Har du en kummefryser kan du lægge tæppet derned og vupti kan du fjerne starin ved at skrabe den af.

2: Tag et kaffefilter...og brug et strygejern med svag varme. Fordelen er at der ikke er tryksvært på og det suger fantastiks i forhold til avipapir m.m.

Er der en fedtskjold bagefter kan den renses med sprit. Prøv først i et hjørne bagpå om det fjerner indfarvningen.
Held og lykke.

Flemming