/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
E-mail fra motorola v547?
Fra : Reichstein
Vist : 383 gange
40 point
Dato : 10-02-07 13:50

Jeg er indehaver af en Motorola v547. Jeg har mobil abonnement hos Telmore, og har TDC
bredbånd med tilhørende mail.
Jeg har forhørt hos Motorola, Telmore, og TDC, men ingen kan hjælpe mig med at sætte e-mail indstillinger op i mobiltelefonen, de henviser alle til de andre indvolverede partnere.
Slår jeg op i indstillinger for e-mail, får jeg følgende muligheder for indstillinger:

ISP-indstillinger:
E-mail tjeneste:
Protokol:
Brugernavn:
Adgangskode:
Afsendende base:
Sendende port:
Modtagende base:
Modtagende port:
Returadresse.
Navn:
Oprydning:
Gem på server:
Notifikation:
Check nye e-mails:
Skjul felter:
Autosignatur:
Sikkerhed
Max. Størrelse:

Kan nogen herinde hjælpe med hvordan de foranstående punkter skal udfyldes?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 13:57

Hvis ikke Telmore kan (vil) hjælpe dig så skift selskab.....

Det er vel dem der udbyder tjenesten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 14:05
Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 10-02-07 14:09

De fleste steder jeg har ledt, (incl. hos Telmore) fremgår det at v547 ikke har e-mail funktion, men det har den. Telmore siger at de kan fortælle at afsendende base er smtp.mail.dk, og de øvrige oplysninger skal jeg have hos min internetudbyder.TDC mobilsupport kan kun hjælpe egne mobilkunder, og TDC bredbånd henviser til Telmore og TDC mobilsupport.

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 10-02-07 14:14

Refi: Jeg har tyret alle Telmores sider igennem, men hvad skulle det hjælpe?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 14:20

Citat
TDC mobilsupport kan kun hjælpe egne mobilkunder

Mig bekendt sidder TDC på det meste af Telmore....

Telmore "køber" GPRS af TDC så hele opsætningen må være som TDC´s....

Citat
fremgår det at v547 ikke har e-mail funktion

Jo - som du selv skriver - den har POP3...

Men du skal selvfølgelig i dit abonnement have mulighed for netopkobling.......... Har du det ???

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 10-02-07 15:45

Ja!

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 10-02-07 16:39

Så når vi tilbage til denne.....

Send dem en mail - de SKAL kunne hjælpe.....

https://www.telmore.dk/help/faq/viewHelp.do?type=1&id=200602101251330000

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 21-02-07 08:00

Tak for svaret refi. Det var en hård og sej kamp, men endelig lykkedes det met fælles hjælp, lidt fra Motorola, lidt fra dig og mig selv, og en stor velvilje fra Telmores side.
Endelig er den blevet sat op, så jeg nu kan hente mine mails ind på mobilen, uanset hvor jeg befinder mig, og kan også sende mails fra den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-07 08:50

Alletiders det lykkedes