/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
POI Warner
Fra : ironmelter
Vist : 297 gange
25 point
Dato : 10-02-07 00:14

Hej er der nogen kloger hovede der kan hjælpe mig !!!

Jeg har pna mio mitac 269 +

Den vil jeg gerne have installeret et POI Warner på
programmet har jeg fundet. Men er røget i lidt problemer.

aller først er der noget der lure mig og det er sd-ramkort
dette har jeg ikke og er bliver i tvivl om om man skal
have dette i maskinen for at kunne installere programet

men hvis nogen har prøvet eller har programet vil jeg
mægtig gerne høre fra jer hvordan man gør
og hvordan man for den registreings nøgler fra

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 10-02-07 13:24

Hej
Hvad hulen er en software, der advarer mod POIer?
Fortæller den dig akustisk, når du er i nærrheden af et af dine interssepunkter?
Ramkortet er en ekstra hukommelse, da PDAer typisk har meget lidt intern RAM.
Jeg lagrer mine kort på SDkort.
Du kan købe dem mange steder for næsten ingen penge. F. eks. har Aldi lige haft 1 GB krot på tilbud, men rejser du meget, bør du købe et 2 GBkort, der kan rumme hele Europa.
Prøv at checke priser f. eks. hos www.bjtrading.dk
God fornøjelse og held og lykke
Leif

Kommentar
Fra : ironmelter

Dato : 10-02-07 23:00

Hej Leif

og tak for svaret . selvom det var mere mønte på om jeg SKAL bruge
et ramkort for at overhovedet kan loade POI på den, som sagt er det en
maskine deri forvejn har et lager på 2.5 gb hvor af de 500 mb er fri
til blandt andet MP3- eller foto

programmet der skal bruges hedder POI warner og inten andet kan
kan bruges . Derfor vil jeg gerne om der var en da havde denne program
for det lader til at man skal have det helt store ledvogter bevis for at kunne
installer det