/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
propolis 10% Creme
Fra : mudshade
Vist : 2470 gange
50 point
Dato : 09-02-07 21:00

hej er der nogen der er erfaringer med dette produkt?

Mads

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-07 15:39

kender lidt til den - den er såmænd meget lig andre lignende produkter så jeg vi hverken anbefale eller afskrive den

den er god mod sviden - andet har jeg ikke oplevet

Kommentar
Fra : jojoee

Dato : 11-02-07 22:20

Hej

Hvor kommer produktet fra??

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 12-02-07 16:19

okay miritdk Tak for svaret da..

jojoee - Ved ikke hvor det kommer fra læste bare en annonce i avisen med det.. Ved kun at det kan købes hos mats og helsekostforretninger..

Kommentar
Fra : jojoee

Dato : 15-02-07 08:02

Hvis produktet er fra forever leving produckts, indeholdende aleo vera så er det et super prodkukt. som bla kan have stor effekt , ved bla emsem, akne, sorersis,ekstrem tør hud,, Ja og så dufter den tilmed rigtig godt. propolis er jo et produkt fra biernes kuber, som bierne indsamler for at holde kuberne sterile.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-07 10:09

http://www.danasan.dk/produkter/propolis10creme.htm

reklamer lover altid meget - så forbehold overfor det -

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 50 point
Dato : 23-02-07 12:16

Vær lige opmærksom på at propolis er ret allergi fremkaldende. Det virker fænomenalt godt hvis du blot skal bruge det til at hele en sprække i en hæl, dvs én uges brug, og så ikke i flere måneder. Husk at vaske hænder!! Men det er ikke smart at bruge til dagligt.

KH Mette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-07 12:21

metteto - det kan jeg kun give dig ret i - godt du kom med advarslen

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 28-02-07 17:16

Hej Mudshade

Jeg tror du glemte at acceptere et svar her???

KH Mette

Kommentar
Fra : jojoee

Dato : 01-03-07 07:54

Hallo altså

propolis er jo et naturprodukt, og har nu forhandlet cremen i snart 10 år. og har aldrig fået en retur pga overfølsomhed.. Så den holder vist ikke. tvært om, så er den god hvis man har eksemen ellers andre hudlidelser.
Kald det reklame eller hvad i vil, bare i ikke kalder mig tidligere op en jeg er vant til

jojoe

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 13-03-07 05:35

Tak for svaret metteto.