/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
fruity loops Guide?
Fra : Niqo
Vist : 503 gange
200 point
Dato : 09-02-07 20:27

Hej, jeg har fruity loops 6 , og sidder tit og leger med det, men kunne godt tænke mig en Dansk Video Guide, som viste mig lidt mere, ved at der er lavet nogen gode video guide på dansk, men synes bare ingen folk ligger inde med dem :( .

nogen som kender en side hvor man kan hente danske video guide's, eller Evt. har en liggende på computeren?

MvH NIQO

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 13:07

Citat
danske video guide's

Det tror jeg ikke du finder.....

Citat
ved at der er lavet nogen gode video guide på dansk

Hvor ved du det fra..... ???

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 10-02-07 15:25

det har jeg set inde på mymusic.dk . og nogen har lagt link ud osv med de virker ikk mere :(

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 15:38

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen link på mymusuic til noget sådant.....

Kan du ikke linke til linket - selvom det ikke virker.....

Det kunne jo give en ledetråd om evt. filnavn.....

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 10-02-07 15:44

siden på forumet hedder : http://www.mymusic.dk/forum/post.asp?id=32796 ,, og hjemme siden som der er linket til hedder : www.nextup.dk , der er mange folk som har haft video'en, og den skulle være rigtig god, men ingen har den mere :(

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-07 16:03

Da nextup.dk tilsyneladende ikke eksisterer mere er der nok ikke meget at gøre....